men kunde väl inte jag veta muppa

1. Tre namn jag lyssnar till:
emelie,em & bebe
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
att jag bryr mig om andra
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
att jag för ofta är för snäll
4. Detta är jag rädd för:
döden
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
bubben,familjen & cigg
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
ta i en mask, dricka ur ett glas utan att blåsa i det & sova på rygg
7. Detta tycker jag om att göra:
umgås med kompisar och festa
8. Detta vill jag göra just nu:
ligga i världens finastes säng
9. Bästa känslan:
kär
10. Värsta känslan:
ångest
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
snäll,omtänksam & rolig
12. Är jag kär just nu:
ja
13. Jag vill gifta mig:
när jag blir äldre
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
åka till finland och träffa mumin, få barn & leva restan av livet med bby
15. Min käraste ägodel:
min mobil
16. Något jag vill ha i present:
en hummer bil
17. Detta har jag på mig just nu:
mjukisar & linne
18. Favoritkläder:
min spets tröja
19. Favoritdjur:
katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
kärlek är ett brev skickat tusen gånger om, vi två 17 år & som jag hade dig förut
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
håkan hellström - kärlek är ett brev skickat tusen gånger om, & dom andra två är också håkan
23. Stjärntecken:
fisk
25. En film jag gillar:
drömkåken
26. TV-program jag gillar:
total blackout
28. Detta äter jag gärna:
grillat
29. Dricker helst:
redbull
30. Favoritgodis:
kinderägg
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
nått varmt ställe
32. Färgen på mina ögon:
blå
33. Min längd:
175
36. Person jag beundrar:
pappa
39. Det här tänder mig:
björn borg kalsonger, fina ögon & hocky rumpor
40. Det här gör mig avtänd:
siden kalsonger
43. En hemlighet jag vet:
-
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
läpparna eller brösten ^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0