fredag

sitter och kollar på ballar av stål och ska snart krypa ner och sova ett par timmar.
ska till min kusins lägenhet och städa och fixa lite så att det är superfint när dom kommer hem från solen.
idag gick jag upp vid 8a för att sedan åka och handla med farmor på maxi, det var lite surt att se all snö bara. efter att vi handlat blev det fika hos dom :) sen åkte jag hem och somnade i sängen från tolv till fem.....herregud snacka om att febern gör sitt. vaknade och gjorde mat till pappa. sen snygga jag till mig och åkte ner till kumla och var med johanna, vi handlade lite gott och gjorde lite middag & kollade på tv bland annat bigbrother :) det var mycket trevligt att umgås med henne var ett tag sen så att prata av och ta igen lite är aldrig fel med en god vän. ♥
runt halv ett så ringde mamma & då blev det att gå och hämta lillebror hos herr blå. sen åkte vi hemåt :)))) nu funderar jag på att sova skulle vara skönt för ögonen. hörs imorgon puss em,
fina johanna ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Hehe sicken kväll :P det var jättekul och ses och få höra alla dina galna och klockrena historier ;D! fina du! <3

2011-03-19 @ 10:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0