18 mars

torsdag, blev att vara inne iskolan idag vilket jag tycker är riktigt mysigt, då får jag ju träffa min boys, :)
emelie och jag jobbade på rätt bra och drog hem runt halv tre , vi gick till tåget med jens. i kumla så drog emelie hem och jag,jens och andré gick till maxi och köpte kaffe&kaka mumms :) sen följde vi jens till busssen :) hejdå jenz! och då ringde jag antony så vi begav vi oss till maxi igen vi satt och muppade tills andré skulle till bilskolan , :)
antony och jag käkade sedan food innan jag drog hem , en lyckad dag med mina pöjkar sånt gillas!
nu ska jag röka sen sooova och imorgon är det fredag gött! och på lördag blir det mys med andré , <3

puss godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0