bättre sent än aldrig right?

gud jag suger verkligen på att skriva på bloggen, haha! men har vart riktigt mycket den här veckan.
jag sover ju inte som jag ska, somnar runt tre & klockan ringer sex! men men nu är det fredag så man kan sova ut imorgon vilket jag verkligen kommer göra! vad har jag gjort ikväll; jo lekte med min andré bebis, lika trevligt som vanligt, skrattat som en tok och jag skulle aldrig klara mig utan dig! imorgon är det lördag; och jag ska vara med anna som det är planerat men förre det måste jag verkligen städa mitt rum vill inte (x! men gör jag inte det kommer mamma döda mig! hihi ;$ och på söndag; vet jag att ja ska vara barnvakt till wilma och max, kommer blir jätte roligt och mysigt , all tid jag kan få med dom betyder nått sjukt mycket, gud kan inte fatta att wilma blev åtta år i tisdags mitt skrutt, minns när ja bar henne första gången och jag började gråta. m&w är min absoluta favoriter.
sitter med min stora kärlek - värmeelementet hehe ägde jag inte den skulle jag inte klarat av vintern 2010, nu är det snart bastu på mitt rum , :) ska röka , borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och försöka sova så jag kommer upp skapligt imorgon , men du
puss!

riktigt gammal bild på mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt emelie ;*

2010-04-24 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0