ehe

VEM
Vem är i rummet med dig? Maddiken, min kisse
Vem fick du senaste sms av? Ricco, min granne!
Vem tänker du på nu? H
Vem pratade du senast i telefon med? Cimon.
Vems hus var du senast i? Hus? Marcus i Marbella…
Vem önskar du var med dig nu? H…
Vem är din favoritsläkting? Min mormor. Fast hon är i himlen, så min moster tror jag.
VAR
Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Topshop
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fick den av Ellens syster, från tigrt
Var åkte du senast bil? När jag skulle mött upp Cimon igår, vid bion på Medis
VAD
Vad åt du senast? Nudlar!
Vad drack du senast? Kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min blåbärsoppa som jag strax ska dricka
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Lila, fast inte på kläder och sånt.
Vilken film såg du senast? It’s never to late Larry, fast den sög…
Vad hör du just nu? Min katts kurrande
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!
Hånglat på en bio? Klart jag har
Hånglat i skogen? Aa
Tyckt att din kusin är het? Haha, när jag var liten så tyckte jag det, haha…
Sovit naken? Gör det ibland.
Kört över hastighetengränsen? Aaa
Målat om ditt rum? Haha jaaaa!
Dansat framför en spegel? Jämt.
Fått hicka? Har fan alltid det
Dumpat någon? Mja…
Stulit pengar från en kompis? Aa, typ en 5:a
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Om jag har, var värsta kickersbitchen förut, hehehe… Inget jag är stolt över dock.
Smugit ur ditt hus? När jag var mindre, haha.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? Yep.
Älskar eller saknar någon nu? Älskar inte någon speciell. Men saknar. Oh, yes!

vem?
vem pratade du med senast i telefonen med? emelie.
vems hus var du senast i? mitt, och räknas inte det så var jag i min kusins hus.
vem är i rummet med dig? ingen är helt ensam eftersom det är sovdags.
vem fick du senast sms av? babe
vem tänker du på? just nu tänker jag inte på någon speciell
vem önskar du var med dig nu? babe
vem är din favoritsläkting? har många men min mormor var mycket speciell för mig, men hon är inte med oss idag.

var?
var är din mobiltelefon? den ligger så fint i sängen vid mig
var handlar du mest? hum, olika
var fick du tag på tröjan du har på dig? jag har ingen tröja på mig, men den jag hade förut kommer från H&M
var åkte du senast bil? överallt igår med en mycket speciell person

vad?
vad åt du senast? godis
vad drack du senast? bubbelvatten
vad är det för på dina byxor? har inga byxor på mig nu
vad är den närmaste saken som är blå? en tändare
vad har du på fötterna? hehe, ingeting nu låter det som jag är helt nakis, men det är sovdags såå
vad är din favorit färg? svart
vilken film såg du senast? såg någon på femman igår minns inte namnet dock
vad gör du just nu? adele - someone like you

har du någonsin?
hånglat på en bio? går bara på bio med kompisar så lite svååårt
hånglat i skogen? ehe ja
sovit naken? nästan varje natt
kört över hastighetesgränsen? aa
målat om ditt rum? jaa
dansat framför en spegel? haha
fått hicka? a
det händer dumpat någon? aa
hoppat i en bil med folk du just träffat? ja...
varit i slagsmål? nopp
smugit ur ditt hus? ehe aaaaaaa
haft känslor för någon som inte känt desamma? m
hånglat med en främling? yes
älskar eller saknar någon nu? det kan du skriva upp

sovit i någon annans säng? jaa


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0