nehe?

Vad är den äckligaste mat du vet? 
måste nog vare levergryta....hemska minnen sen jag var liten och blev magsjuk av det.
Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort?
studenten,körkortet, blivit den jag är sen orkar jag inte tänka
Vad ångrar du i livet (om något)?
självklart finns det saker man har gjort eller sagt som man ångrar i efterhand.
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
mysiga koftor,skinjacka,svarta jeans,stora halsdukar & snygga boots.
Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
vet inte, men tror jag köpte ett par termobyxor som kostade över 1000 spänn, haft på mig dom1 gång.
Har du någon oanad talang?
har en spik raktumme & kan ha en burk mellan brösten haha.
Vad gjorde du i helgen?
på fredan kom min saknade bästakompis andré till mig och var kvar tills i söndags eftermiddag. vi pratade en massa, kollade film och bara hade det bäst. söndagkvällen så var jag med min babe.
Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
träffa babe & bli frisk! sen har jag inga för den här veckan.
Vad har du på dig just nu?

converse,svarta jeans,halsduk,spets tröja och jacka.
Senaste låt du lyssnade på?
lars winnerbäck - jag får liksom ingen ordning.
Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
slitna jeans, någon snygg tröja! eller mjukisar? spelar inte så stor roll.
Och fulast?
super tighta jenas...
Vem saknar du?
min älskling, och mina kusinbarn 
Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
att det var jag och min babe förevigt. 
Bästa boken nånsin?
gömnda
Vilka tidningar läser du?
Diverse skvaller som jag får av farmor
Vad önskar du att du var bättre på?
träffa mina kusinbarn,farmor&farfar och vänner oftare.
Är du religiös?
inte direkt, men tror det finns liv efter det här.
Vad är din största rädsla?
Att förlora någon jag håller kärt.
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
vet inte.
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
har några men det är en hemlis.
Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
corvette bumblebee

finaste sms du fått i år? 
e - jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: josephine Svanberg

hahha nja, såg dig med! ;P

2011-09-16 @ 17:38:32
URL: http://nathaliesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0