s to the unday

min söndag sov-rökte-sov i soffan-käkade-somnade i sängen-vaknade-bada-kollade tv-drog hem till ellen-kollade sista änglagård filmen-spelade tv spel. seg jävla söndag, men pratade iaf med världens finaste då blev jag gladare, ihih han är så fin, :'). nu har jag skickat iväg lite viktiga papper så jag kan gå & lägga mig och sova ett par timmar, imorgon ska jag upp tidigt har jag bestämt....ska typ upp 9 & käka fetting frukosten sen ut och springa eller gå en sväng innan jag slänger i hårfärgen, sen ut en kort promenad med hunden innan jag åker och hämtar lillebror från skolan. sen imorgonkväll runt sex? ska jag hem till min kompis ellen som fyller 21 idag, så vi ska käka nått, hoppas på tacos sen spelade tvspel och film och bara mysa. det ser jag fram imot.
puss em,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0