tvtvtv

hello bitches! sitter och kollar på världens kanske sämsta pojkvän...ever! och ska snart hoppa ner i sängen och sova ett par timmar. var och handla med farmor på förmiddags och efter det blev det fika med farmor&farfar. sen runt sju så åkte jag till anna&ulrika och där blev det att dricka litervis te och snacka om allt möjligt mycket trevligt ♥ imorgon ska jag upp skapligt för ska till min kusinsjobb och snacka lite med henne innan hon slutar vid tolv. sen blir det nog fika hemma hos frida där malin är, så plockar nog upp emelie så dricker vi lite kaffe/te innan jag åker och jobbar en sväng. kommer nog bli riktigt mysigt som vanligt med mina tjejer.
puss gondatt em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0