minigolfNEJmatJA

idag gjorde jag nått riktigt coolt, tog en powernap på fem timmar sisådär, från 11 till 16. fattar inte att jag inte vaknade någon gång i mellan. efter det blev det att fixa sig och dra sig ner mot kumla city för att klå antony&lina i minigolf men det gick inge bra att spela eftersom det var STÄNGT, vad är det för hemsk person som stänger när vi ska spela liksom bu to the hu. eftersom det inte gick att spela så skulle vi äta någonstans i kumla, men a vi satt 1 timma minst och sa olika matsällen med för och nackdelar tillslut blev det en keeeebbbaaabbbbrulle på semurgen.
nu sitter jag i sängen och väntar på att antony ska ringa mig, så jag kan röka och lägga mig för dagen. OCH JUST NU SÅ VILL JAG MER ÄN NÅTT ANNAT ATT MIN BABY SKA KOMMA OCH SOVA HOS MIG. men får klara mig ensam inatt, hum suger rätt hårt.  har börjar lyssna på lars winnerbäck och han sjunger riktigt b r a. men han är inte i närheten av håkan - MIN GUD,MITT ALLT, MIN KÄRLEK. näääää sova lite?¨
puss på finaste e, love!
- lite roligt att man har mängder av old pic i arkivet på blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0