ett två tre

och priset för sämsta uppdateringen går till emelie holmström. - ja tackar så hemskt mycket för ni tagit er tiden att rösta fram mig.
seriöst måste ge mig en smäll i nyllet för mitt ocoola uppförande.
vad är hant den senaste veckan råå?
var i göteborg i fredags och där blev det självklart en hel dag på liseberg, åkte atmosfear - har aldrig varit så rädd i hela mitt 20 åriga liv, men vilket känsla att falla i 110km rakt ner i marken.
sen från ifredags natt tills idag klockan fyra har jag varit med min loverboy, riktigt tråkig och tomt utan han nu faktiskt. men hoppas på att se hans hemska nylle här igen inom kort. juste juste juste, köpte mina efterlängtate converse förra veckan, finns det snyggare skor? nej, nu är dom dock inte så vita längre men dom är fortfarande snyggast. passar till allt. nu på fredag, är det midsommar jag har tänkt att bli kanonfull och få minnesluckor, skulle vara nice ju. VET dock inte vart jag tänker dricka mina burkar och bli sådäära snuskit odrägligt full, men ska suga lite på det. OCH VAD HÄNDER OM FEM TIMMAR DÅ? jo jag ska kliva upp ta på mig mina ( för trött för att bry mig kläder ) och dra iväg till maxi med min kära farmor, att springa runt på maxi och kötta alla pensionärer som är ute och köper vuxenblöjor och plommonkräm det är mitt liv! skämt o sido. men men så ser det ut för mig, sen runt tolv blir det minigolf med ett gäng sköna grabbar, och jag ska vinna. iaf över antony för det har jag gjort alla andra gånger, (2) men jag är king påre! neeeee men du,
nu ska jag nog krypa ner under täcket & drömma om världens kanske finaste snubbe, im in love im in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0