utgång plus nyår

utgång plus nyårsafton. var ett tag sen jag skrev men i onsdags blev det iaf förfest hos andré med skönt folk, jens,john,malin,andré,micke &niklas tog sen tåget till strömpis där vi festade som tokar till två, sen en efterfest hemma hos andré! på torsdagen var jag helt förstörd, käkade pizza och drack litervis coca cola. fredagen var det bara att köra igen, förfestade hemma hos tofflan, och efter det drog vi fram till torget vid tolv slaget, andré och jag pussade in det nya året, sen hem till andré och körde VILDASTE efterfesten någonsin, dom flesta drog hem vid 3-4 medans jag och andré och några andra körde fram till halv sju gjorde mat fulla & glada!  tack för två kanon dagar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0