trötttis em

dagen i dag har vart bra, började med att vakna lite försent.
fixade mig & drog ner och hämta malin sen utförde vi lite ärenden
skulle dra på en fika med henne och några andra men jag skulle jobba en sväng så vi tar det imorgon istället.
sen lekte jag en stund med antony, vi skrattade som vanligt åt allt körde hem han vid halv elva tiden. han har
bränt en skiva till mig med massa bra musik så nu dunkar jag hårt i bilen.
sitter just nu i brors rum vi ska kolla på seinfeld en stund sen ska vi nog sova skapligt tidigt, han ska till skolan imorgon och jag ska ut med farmors hund en sväng sen ner till kumla och fika med malin och emelie. sen slappa i soffan och tagga tills på fredag då det luktar utgång med härligt folk.
tog lite ego bilder förut, kvalitén är dock inte det bästa men aja! :)
juuuuuste förra veckan var jag inne i stan med min kusin och mitt kusinbarn och då var tre från idol 2010 där och sjöng och daniel norberg var där, herregud jag dog en stund så sjukt fin kille alltså. lyssnade och njöt en stund sen gick vi vidare, ska jag vara ärlig så ville jag ta ett kort på han och krama han haha, men jag orkar inte stå och köa med flera hundra fjortisbrudar så en annan gång kanske. fick inga bra bilder direkt då vi stod över dom men nu kan få så en eller två.
pusssssss på daniel & martin.

Kommentarer
Postat av: :)

Åååhhh, herregud vad du är het ! skulle vilja smeka din snippa, och du smeker min apparat ;)

2011-01-13 @ 14:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0