lillebror bli inte som jag när du blir stor ♥

kapligt äckel seg/trött idag råååå. somnade vi fem och klev upp kl nio för att åka och handla med farmor. körde också hem malin känns tomt nu när hon vart här sen i söndags....♥ när jag kom hem städade jag lite, tvättade kläder och började lite med maten & försökte få eld på kamin men icke, försökte med allt...sexton meter papper, massa bark sen när inte det tog sig fick jag damp och var riktigt nära att hämta en yxa och slå sönder hela kaminen. hehe andas emelie andas. hämtade precis bror från skolan och nu sitter jag här på favorit platsen i soffan och funderar starkt på att duscha...känner mig skabbig haha. måste fixa lite saker och tänker nog prova lite bus på benen är så trött på att vara blek som ett lik. tänker gå igenom lite kläder som jag inte vill ha kvar och ska höra med sofia min kusin om hon vill ha nått av det. kollat massa bilder på håkan hellström han klär sig så snyggt, och sjunger så otroligt bra. älskar allt han gjort och vill gå på hans konsert när han spelar i örebro i sommar. tänk er slitna vita converse till ett par slitna jeans shorts, ett snyggt linne & massa fina armband och döskalle ringar jag dööör.
det är varmt ute och man dricker en iskall cider naaamnammm perfekt sommarkväll.
just nu är det så himla fult ute när snön är lerig och allt ser tråkigt och ut, gillar inte vinter så skarpt men det är en mysig tid massa tända ljus, sköna stora stickade tröjor i soffan med en bra film med folk man tycker om. men det räcker att det är så i december och sen kan det mer än gärna bli vår, för nu börjar väntan som kan ta flera månader.....när våren börjar och man kan börja klä sig mindre och vara ute en längre tid utan att frysa till döds.
vi får drömma om sommar tills den kommer. den här sommaren 2011 ska bli det bästa någonsin. det säger man varje sommaren men nu ska den här sommaren VERKLIGEN bli den bästa. massa utgångar , fester fester & fester. jag blir tjugo och kan gå på bolaget. kanske flyttar ihop med andré om vi båda får fastjobb. och dra ihop ett gäng som drar på bil semester runt om i vårt vackra land :)) nu drömmer jag igen......hihi.
MEN VAFAN ÄR DET HÄR? PAPPA FÖRSÖKTE TÄNDA OCH DET GICK PÅ EN GÅNG. lite smått störande.
nu ska jag dra mig in på toan och fixa mig. yey
skriver kanske mer senare, pusssheyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0