att man inte gör så här mot mig.

hur svårt ska det vara att släppa dig helt?
kan någon säga det till mig?
sen första gången jag såg dig kände jag nått, det var nått mellan oss som ingen av oss kunde styra över.
tanken av dig gjorde mig glad och jag fick ett stort leende på läpparna.
att vara i din närhet var det bästa jag visste, jag kunde sitta och kolla in i dina ögon och tänka
att du var min och att du var perfekt, jag skulle aldrig byta ut dig, aldrig såra dig, aldrig skada dig.
jag ville visa upp dig för hela världen, få folk att första att vi två var ett.
kärlek är en konstig sak, för jag kunde utan att tveka offra allt jag hade för ett liv med dig.
att få somna och vakna med dig vid min sida skulle vara som att leva i en dröm.
jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag gjorde nått mot dig så ditt hjärta skulle krossas,
men att du krossade mitt var inte samma sak tydligen?
när du gjorde som du gjorde, allt tog slut.
månaderna i dom rosa molnen var över, jag vaknade till och allt var hemskt.
att inte ha dig på samma sätt var ett rent helvete. jag var ett vrak seriöst.
jag levede inte dom där månaderna, jag var där men inte ändå inte.
jag gick till skolan,jag sommarjobbade,jag festade, men var inte mig själv.
jag kunde sitta i mitt rum och gråta i timmar, innan jag kunde somna.
vaknade på natten och var ledsen, en stor bit av mig var borta.
när jag vaknade och hade drömt om oss och sen insåg att det bara var en dröm,
var som att bli påkörd av en bil. tog ett bra tag innan jag kunde släppa dig mer och mer,
och nu idag, ett år senare så finns det nätter jag tänker på dig och blir ledsen,
en del av mig vill fortfarande ha dig mer än allt annat på jorden,
en del av mig vill inte se dig mer, inte känna mer för det gör för ont.
men jag vill fortfarande tro att vi kommer mötas igen i framtiden och då är det våran tid,
och vi två kommer bli ett igen.
Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3333

2011-03-11 @ 01:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0