pratar med malin

sitter i sängen som vanligt, och snackar med min malin :) vi kom på idag att vi kunde lägga till varandra på skype så slipper vi ringa varandra hela tiden :) snart ska jag sova för imorgon har jag en telefon tid med vårdcentralen mellan 8-9. så det är bara att kliva upp och vara lydig och vänta och hoppas att man får komma in till sjukhuset.
var på shell förut med min bror och han köpte en semla & chips till mig bara så där ibland är han bra söt.
malin är btw bäst , mitt finaste hjärta
idag har jag fikat med malin och emelie, ha det är det ända vi gör fan...men det är mysigt.
hoppas jag blir frisk snart så vi kan börja gymma igen, saknart! sen jobbade jag en sväng också.
och min arm gör fortfarande jätte ont, ;o inte bra hoppas det slutar snart så jag kan sluta sitta och oro mig.
nu ska jag nog ta av mig och mysa ner isängen och drömma om mr x mumsigt,
puss em,
en gammal bild på mig och emelie :') söta.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; haha jag tror fan att jag har blivit beroenda av tetris ;(

2011-02-18 @ 11:07:55
URL: http://emeliiiiiiie.blogg.se/
Postat av: Sandra Is The Shit!

åååååååh såååå söta! titta emelie vad söt hon var när hon var lite rundare! guuuuullliguuull! :D <3

2011-02-20 @ 01:06:45
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0