natttttt

sitter i sängen och snackar med ett random på skype & malin sitter i sin säng och jag funderar på att lägga mig inom kort. idag har jag halv sovit i sängen fram till halv sju? sen ringde malin och då snackade vi en stund innan jag,pappa & mamma käkade bak potatis & kyckling det var riktigt gott. tog på mig kläderna och hämta upp malin, köpte massa godis,dricka och så innan vi drog hem till mig och spelade kort. kollat på festival och nu sitter vi och nördar, :) imorgon söndag - fast det är ju söndag nu eftersom klockan är halv sex, men ah vet inte om jag ska hämta min kusin imorgon i åtvidaberg? det är ett par mil runt 30 fram och tillbaka minst, så borde kanske få mig några timmars sömn? skriver mer imorgon iaf,
puss em
när man ser den här filmen blir man ju skapligt sugen på PUTTE I PARKEN i sommar,
det kommer bli så jäkla nice, ett stort plus att min älskling håkan hellström ska ditt,
och förstås min babe malin :)

Kommentarer
Postat av: malin

<3<3 love u.

2011-02-20 @ 23:02:26
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: emelie

mitt hjärta, <3

2011-02-21 @ 01:46:08
URL: http://kungemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0