fika/IKEA/onyktert

sjuk em, orkar inte vara sjuk mera nu. men hoppas på tid hos doktorn i veckan. idag har jag varit och handlat med min söta farmor, fikat med farmor,farfar & pappa. sen städa jag lite här hemma. min kusin niklas och mitt kusinbarn ragnar kom förbi så myste lite med dom innan jag,bror & bella åkte in till IKEA där jag köpte en (häst) - en ställningen där man hänger upp kläder, doftljus & galjar. ska städa rummet imorgon och ställa upp sakerna.
typ en sådan fast lite (enklare) i byggnaden. mycket nöjd, inte alls dyr.
snart ska jag ta på mig och åka till örebro för att hämta min onyktra kusin och hennes kompis :) skapligt sugen på att gå ut. men den niode mars då jävlar då smäller det blir en grym utgång jag fyller ju tjugo och mina bästa hjärtan ska med ut ♥
skriver mer imorgon puss em,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0