pussssssss

hey snyggingar,
mellan onsdag-tordag sov jag hos min underbara tjejkompis ellen&hennes pojkvän micke,
alltid lika mysigt att vara med dom två. och när vi vaknade idag
så gick vi till konsum och köpte blondhårfärg och la det i mitt hår, jag
vill ha chokladbrunt hår vilket kommer bli svårt att få eftersom jag
haft svart i dryga tre år, & färgat det typ 20 ggr, men nu är det på g iaf,
vi var inne i örebro en sväng och drog en tacos hemma hos dom innan vi drog i en till blondhårfärg
så nu har jag färgat blondt två ggr idag så är brun/svart/orange i håret
SKIT FULT, HAHA! men får ha det ett tag till iaf, små orange slingor me like!
nu ligger jag och kollar på yippee ki-yay MF haha!
fyfan vad jag älskar det ligger och kollar på det hela dagarna och skrattar
så jag gråter, haha! älska.
http://www.youtube.com/watch?v=8RaULA7JqEc&feature=player_embedded#!
kolla på länken.

svart som jag verkligen älskar , men jag vill ha brunt nu ett tag så
hoppas att jag får den här färgen tillslut.

bilden är sen kanske 8an? :)
natttis pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0