b-akis

hey, ska slänga mig badet snart för jag måste bli mig själv igen, ;o
haha, igår var moa hos mig och vi käkade tacos och fixade oss lite innan vi
drog ner till maxi och köpte groggvirke&cigg.
hem till moa & förfesta lite sen hem till jonte som hade fest, :)
massa skönt folk & full blev jag allt, kom hem förut och var skapligt bakis, men
roligt vare så ah får ta den smällen. så tack jonte för att man fick komma.
har pratat med min efterlängtade antony i telefonen i några timmar idag, fan var
du tvungen att dra till lund & plugga? :) saknar dig ju.
ska fixa mig lite sen blir det nog att dra hem till ellen&micke och kolla film & ta det lungt.
har laddat över lite bilder nu från när jag bakade muffins ;o




pussheyy

Kommentarer
Postat av: m

min sötnows, <3

2010-09-06 @ 01:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0