tre hundra år sen

haha, ah typ så länge sen var det sen jag la upp något sist,
fy skäms på mig emelie, så nu kommer det komma bilder från när mitt kusinbarn
var på sin ridskola och bilder från när jag var i stockholmen den 2/10.
idag måndag gick jag upp sjukt sent kl var nog nästan halv tre, gick ner
till min farmor och farfar och tog deras dog på en låångpromenad i skogen,
hem till mig och käka innan moa kom och vi drog ut och gick tillsammans med min kusin,hans tjej
och deras bebis ragnar, sen gick moa och jag hem till mig och drack te och snackade hon kommer
imorogn med, gött! sen kom ellen till mig runt 10 så gick vi ut och gick haha, fan är helt slut i fötterna.
ligger inne i brors rum eftersom min tv är trasig, han pratar med sin tjej och dom är så jobbiga
haha, du är sötast, ne du , neej men du är det, geee er! haha.
DANIEL NORBERG i idol är sötast hah
ne men han är sjukt söt och grym på att sjunga, :*
nej nu tänker jag sova tror jag, ska upp runt 8a imorgon så skriver med imorgon,
så pusssssis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0