sovaaaaaaaaaaa

hallå,
sitter och kollar på seinfeld som går på 6an nu, hehe
sjukt bra program sitter och skrattar som ett sär,
ska snart sova för att imorgon ska jag upp tidigt och gå ut med farmor&farfars hund.
skönare att göra det på förmiddagen och inte på eftermiddan som det har blivit nu i två dagar.
lyssnar på håkan hellströms nya låt just nu och det är helt okej,
jag måste som sagt lyssna på en låt flera gånger innan jag börjar älska dom,
så bara att dunka den - river en vacker dröm. håkans låter älskar jag , så
sjukt bra. och förut började det ett nytt tvprogram på 5an idag,
the middle;
Säsong 1, avsnitt 1
Frankie försöker bli bättre på sitt jobb som bilförsäljerska då hon aldrig ens sålt en bil. När hon tror sig ha sålt sin första bil så blir den stulen, rakt framför ansiktet. Sue lyckas komma med i skolkören, som scenarbetare. Brick vill att Frankie ska komma till skolan utklädd till en superhjälte men råkar säga fel dag till henne.

helt ok program faktiskt.
nu ska jag knoppa för är tröttis, så pusshejjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0