fredafffff

sitter på mitt rum som ser HEMSKT UT!
tänke börja städa det lite nu innan jag ska kolla på idol som börjar kl8.
hoppas daniel är grym ikväll han är min favorit det är jag och småfjortis brudar som gillar han
haha, men jag tycker han är sjukt bra och sjukt snygg. och nu när alice hoppat av kommer Minnah tillbaks,
åhhh gillar henne inte! hoppas hon åker ut ikväll igen :) idag har jag vart med min
kusin lina, först var jag på hennes jobb och tråkade tills hon slutade, sen drog
vi och min andra kusin och hans barn och käkade :)
seeeeeeeeeeeen har jag bara dunkat  musik och ikväll ska jag ta det lungt är helt slut i kroppen,
hatar att vara småsjuk nästan hela tiden och nu är jag mer sjuk än vanligt.....minns
faktiskt inte när jag var helt hundra frisk senast? jaja!
nu ska jag börja fixa lite, hörs senare pusss em,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0