21/10

hej snyggingar!
sitter just nu och kollar på nått skit program på tv.
förut när jag vaknade idag så kände jag mig så glad? var inte alls trött vid 8a, gick upp
sen ner till farmor&farfar hämtade min dog sen gick jag ut med henne på en promenad.
och jag log hela tiden, har gud vart hos mig inatt? ;o
känner mig lite små kristen haha.
men iaf skönt!
sen åkte jag,mamma & bror in till sjukhuset eftersom bror är sjuk igen....
men det såg bra ut i halsen skönt! sen drog vi runt i m-berg en stund.
sen kom moa som vanligt och vi gick en sväng med dogen!
sen har jag bara tagit det lugnt och funderar starkt på att gå och lägga mig, men
sötis killen är inne på msn svårt att gå då.....
sova/snacka. får la se om jag orkar ha ögonen öppna en liten stund till.
och juste våran kompis
JONTE FYLLDE 18 JÄVLA ÅR I LÖRDAGS GRATTIS! <3

här kommer lite bilder från hans fest.

bells and me




jonte grattis som fan, :)
sjuk bra fest!


Kommentarer
Postat av: the devil ;)

ah men du glömde nämna mig i din dag :O......



:(

2010-10-21 @ 23:15:37
URL: http://yellowside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0