hos ellen

hej, sitter hemma hos ellen och micke i kumla.
vi har käkat och kollat på ph & massa andra program på webben. dock bara jag och ellen som kollat på tv eftersom micke ska upp kl fem. kollade på 24 timmar haha fan va dom ska hitta på massa trams program. anna book var med och SJÄLVKLART så grät hon, fattar inte varför? men men! ellen gick nyligen och la sig hos micke. ja ska sova i deras OSKÖNA soffa inatt inget jag ser fram imot (: skulle gjort dag 02 men har inte vart inne på datorn idag. så får ta 02 - 03 imorgon. ellen ska köra hem mi runt 10-11 för ska gå ut med hunden och så, sen blir det marieberg för mig och kolla på en tröja som jag förhoppningsvis får med mig hem , för imorgon ( eller idag eftersom kl är halv fyra ) ska jag ut med min kusin. kommer bli vilt som vanligt. känner att jag måste kissa innan jag kan somna och tyvärr så måtste jag röka......inge roligt att gå ut nu liksom. men men annars kommer jag inte kunna sova så bara att gå ut. men nu ska jag avrunda. så vi hörs imorgon puss em,


Kommentarer
Postat av: daniel

roligt igår :D

2010-11-27 @ 16:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0