valborg

VALBORG 2010
herregud vilken sjuk kväll det blev igår , började med att jag och tilda knäppte cider och dunkade musik som två muppar, sprang runt och fixade håret - sminka oss - rökte - ringde folk och drack ännu mer. runt tio kom viktor och hämtade oss :)! vi skulle träffa jens och john i kumla men när vi är i kumla så ÄR DOM INTE KVAR UTAN INNNE I ÖREBRO! haha tilda och jag dampade som två cp ungar tills dom vände från örebro och kom till kumla :D:D:D! vi träffade som vid stationen och skrattade och drack dom fan. drev runt lite här & där för sjukt bra kväll. john åkte hem. jens drog med några till en random fest? robban,jag,tilda,erik, & jimmy drog ner till sjösidan. tilda ringde nog hela sin kontankt lista så jag och erik gick runt hela kumla typ & träffade bror och hans kompisar! sen hittade vi tilda och hon hade med sig en pinne, hon påstod att hon var gandalf och att bror sakt det till henne, HERREGUD TILDA DET ÄR EN HELT VANLIG TRÄ PINNE! men kvällen var för lyckad! orkar inte skriva allt som hände men kvällen slutade utanför okq8 med erik,tilda, och jimmy! tilda jag älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0