hey tisdag

sitter iskolan helt ensam...bibiy är & gör ett jobb och jag väntar på att kl ska bli 9. för då kommer det grabbar från vrås som ska göra en kurs tillsammans med mig, usch. kul att man inte känner någon liksom. men men.
igår kom iaf pauline över & drack te mycket trevligt ♥ sen ringde loverboy så blev att dra ner & hämta han i kumla. hem till mig där vi satt & drack minst 2 liter te & rökte. vi snackade om allt, - jag är så tacksam för att jag har dig andré, och att vi är så nära varandra som vi faktiskt är , ♥
när jag kommer hem ska jag sova. ska lägga mig & sova flera timmmar för jag är helt slut kuken.
juste JUSTE - ska troligen åka till emilia på fredag & sova kvar. saknat henne & vill träffa bebisen så det gillas. ♥
puuuuuuuuuuuuuuuuuussis

bäääääääästa kommer till skolan imorgon :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2010-05-19 @ 00:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0