fri höjd.

tjennna, sitter i sängen nu och kollar på anna anka söker assistent i brist på annat på tv. snart ska jag gå ner och ta bort sminket ta en alvedon och krypa ner i sängen och försöka somna till efterlyst. efter skolan idag lekte jag med min loverboy, åkte hem till mig och käka och självklart bråkade som två 10 åringar....haha sparkas och ligger på varandra och skriker mohah :D! ner till kumla där vi käkade årets första mjukglass :)! är så sjukt trött & mina hjärncellar har typ fest? gör svin ont iaf, juste förut idag satt jag och tänkte på ett program jag saknar att kolla på vart har dom?

grannfejden;

skit bra ju, älskar att kolla på muppar som bråkar om skit :)
nej nu ska jag stänga av och mysa ner mig i sängen!
pussis em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0