stockholm

blev att åka på byggmässa igår buss resan ditt var HEMSK! så äckligt trångt&varmt i bussen ett tag underade jag om han som körde ville döda oss! vid mässan så drog jens och jag till willys helt vilsna var vi , hängde där någon timma innan vi drog oss till mässan igen, och där innne väntade niklas,oskar&martin på oss. gick runt ett par hundra varv ut och röka och in kolla ännu mer och så vidare, lite senare drog vi alla till willys IGEN , käkade korvbricka och drack lite bers! sen en lååååååååång buss tur hem men det var skit roligt och mina killar gjorde verkligen dagen tack! <3 sen när jag kom hem somna ja 8a och vakna halv 2 på natten och var pigg som fan lyckat emelie :D!
men nu ska jag sova för jag somnar snart ,
puuuussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skit roligt, (:<3

2010-03-31 @ 02:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0