f r i e n d s f o r e v e r.

det är sängdax för länge sen med tanke på att jag skrattar åt allt, ringde emelie min bästis & vi har snackat i telefonen ett bra tag och även haft camen på och skrattat och skrivit för roliga saker :)! fan vad jag älskar dig emelie, du får mig alltid att må så sjukt bra & du har allitd fått mig att känna mig trygg! skulle inte klara mig utan dig. du och jag tills döden skiljer oss åt. det är ganska fränt att vi vart bästisar sen 7an & snart slutar vi 3an! - och jag kasn säga utan att blinka att jag älskar dig mer och mer för varje dag som går!

puss em


Kommentarer
Postat av: Emelie*

JAG ÄLSKAR DIG MASSSSSSOOOORRR!!!

bffffff <3<3<3<3

2010-03-15 @ 23:49:01
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0