du är sötast

borde sova för minst två timmar sen men har för mycket att tänka på.
martin...du vet att du är den absolut finaste killen jag någonsin trättat.
på nått sjukt vänster så får du mig att känna mig som den finaste tjejen i världen.
du får mig att må bra & du ger mig så mycket...när jag ser dig i cam SMÄLLTER JAG.
fysatan du är så underbart vacker....dina ögon dina läppar. du är min bebis.
du spelar musik, du fikar , du spelar fotboll , du är smart & otroligt fin.
vart ligger toan? åhw. har massa minnen med dig som aldrig någonsin försvinner ur mitt hjärta.
du är värd guld.............vill bara att du ska veta att du är viktig för mig.
puss em,

Kommentarer
Postat av: Anonym

är jag inte sötast? :O:O

2010-03-31 @ 02:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0