sommarnatt

hemma nu efter en kväll/natt tillsammans med emelie, vi hade det
super mysigt verkligen, käkade chips,glass och drack dricka! och vi båda två
skrattade så vi började gråta, :) vi har bästa humorn på kvällen alltså skrattar åt allt föfan,
men så ska det vara, min bästis sen 7an, det känns bra att vi fortfarande har det så bra mellan oss.
sen blev det av träffa anton,emil och hans två kompisar en sväng och röka, dom åkte
hem och jag träffade sötnowsen en sväng.
ligger i sänge just nu och kollar på seinfeld alltså helt allvarligt jag älskar det,
har alla deras boxar förutom en som jag ska ha! vet inte varför jag fastnade för det minns bara att
det var ett par år sen jag satt i soffan med mamma och pappa och så kollade vi på det
och så blev jag helt kär, kan nästan allt som händer i filmerna, jag skrattar
så jag nästan avlider, och kan kolla på dom om och om igen,
och just nu ska jag kolla på alla boxarna, är färdig med första boxen blev det just nu exakt , :)
och jag förstår inte folk som inte tycker om dom? - hallå? vad är problemet?
haha, men men alla tycker inte som jag, men iaf dom är bäst, och en sak är säker
min pojkvän ska gilla programet, för han lär få kolla på det massa ggr, gud nu tror ni säker jag är
störd, men fan jag har fasnat för det och det är min humor, oh noooo jag
tror jag hörde pappa :O vafan gör han uppe ni 10 över 5? det kanske betyder att jag ska
försöka sova? hehe så får det bli, så nattti sötisar
puss em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0