göteborg snart

tjaaaah, vaknade på tok för sent idag ;$ tio i fyra.
fy på dig EMELIE, fy! någon borde ge mig smisk?
hur fan kommer det bli när jag ska börja jobba 7-16 om drygt en vecka?
haha, pappa kommer få dra mig upp ur sängen.
men jag är dunder glad för att jag får möjligheten att jobba på pappas jobb i sommar,
fina pengar och bra arbetskamrater :) kan inte bli bättre.
och imorgon onsdag, har jag massor att fixa, först ska jag till vårdcentralen och ta blodprov.
och in på banken och ta ut pengar och det ska jag förhoppningsvis hinna fixa innan kl tolv.
sen vet jag inte om jag ska svänga förbi vialund och ta en fika med ulrika. för sen 14:30
ska jag till arbetsförmedlingen och ha ett möte. sen måste jag nog in till marieberg och
köpa ett par byxor för på torsdag åker jag till göteborg :)
jag är säker på att det kommer bli lika roligt som sist.
förut idag så var jag tillsammans med anna&ulrika vi käkade en supergod sallad.
och sen gick jag hem och nu sitter jag kollar på seinfeld så sjukt bra.
och jag ska snart stänga av datan och krypa ner i sängen för jag måste vända tillbaks tiden lite.
tänkte ta lite hiss & diss.

jag vill hissa troligen världens snyggaste skor som passar till allt, finns
nog inget som inte går tillsammans med ett par slitna converse skor, mumms
så rätt det är - tycker dock att vita är snggast
; bild tagen från google.



jag vill dissa facebooks chatten, den suger! haha, och den
ska alltid vara så seg och när man är inloggad skriver alla. ta bort den x)


pusss,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0