03:39

jag måste få ett slut på det här. tror jag måste säga till dig vad jag kände för dig, hur fint allt var och hur lycklig jag var. jag måste få till ett fint slut på min kärlek till dig, annars kommer jag aldrig kunna gå vidare. jag vill innerst inne bara få bort känslorna för dig, samtidigt som jag vill ha dig igen. men just nu är varken du eller jag redo för det här. du säger inte så mycket, jag vet faktiskt inte hur du känner. men jag vet att det var äkta mellan oss. men jag kan inte gå och vänta på dig. kanske, så möts vi igen om nått år och tiden är inne för oss vem vet. men iaf så var tiden med dig helt obeskrivlig. jag har inte ord på hur speciellt allt var. och hur du fick mig att känna mig som världens finaste tjej. tryggheten du gav mig. och hur du kollade på mig med dina vackra ögon. vi visste liksom i det stora hela hur vi kände för varandra men att jag aldrig sa det rakt ut. JAG ÄLSKAR DIG, det är nått jag går och tänker på allt för ofta, oftare än jag vill erkänna. men jag måste få det sagt för jag tror det är därför jag inte kan släppa dig. inte för att att du kommer försvinna helt från mitt hjärta. men jag har känslor för en annan kille nu, men jag har liksom inte givit honom en ärlig chans, eftersom jag fortfarande har dig kvar på nått konstigt vänster. jag kan tänka på hur vi hade det, hur vi kunde sitta och kolla på varandra i flera minuter och veta vad den andra tänkte. hur jag fick miljoner fjärilar i magen bara av att - se dig, få ett sms av dig och när jag tänkte på dig. den där nykära känslan som man vill ha kvar föralltid. jag tänker för mycket är för rädd för att bli lika sårad igen. och den andra killen är superfin, snäll och jag trivs i hans sällskap. han är rolig & smart och han gör mig pirrig i magen, men alla som någon gång vart kär vet att det inte är lätt att släppa tagen om den andra för att satsa allt på den nya. speciellt om man inte fick till nått bra slut. och dina kyssar, just då när våra läppar mötes tänkte jag det är så här jag vill att varje dag ska börja och sluta. men nu vill jag försöka verkligen ge den nya en ärlig chans. låter fan dumt med han, den nya, den andra bla bla bla. men vill inte skriva ut namnen här, så ta det inte på fel sätt. men nu får jag köra på ett citat som min kusin sa till mig - satsar du inget, vinner du inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0