22

herregud, nu är jag verkligen sjuk. jag har feber ont i halsen och rethosta. hostan är värst jag kan inte sova, så fort jag lägger mig ner hostar jag och det är inte lite jag hostar, har spytt fem gånger nu? eftersom jag hostar så hårt och länge. på nätterna kan jag inte sova så har blivit att jag sovit ett par timmar på dagen för då går det bättre? det fattar jag inte, att det är lättare på dagen skumt. jaja, somnade  runt sex igår natt och klev upp sju för att sedan åka och handla med min farmor efter det ringde jag runt en massa samtal och åka ut till mina kusin barn wilma var med en kompis och vi lekte en stund sen hämtade vi max han lekte med en kompis, - mina små hjärtan. sen åkte jag hem och självklart somnade jag och sov i sex timmar.......så nu är jag inte så jätte trött men måste försöka sova tidigare ikväll för imorgon ska jag göra massa saker;

♥ tandläkaren klockan 11
♥ möte
♥ julstäda
♥ sätta upp julgranen
♥ och skriva en lista på julmat som ska inhandlas
♥ kolla upp vilka jag har kvar att köpa julklapp till

sen ska jag bara vara hemma dricka te & glögg och försöka njuta och få lite jul känsla fast jag är så pass sjuk som jag är. för om två dagar kommer tomten med paket.
är det bara jag som inte känner som jag brukar? dock är det inte som när man är liten, att man går från första december och längtar efter julafton. jag känner ingenting speciellt i år, och det är bara två dagar kvar. kan vara för att jag är 19? får hoppas att det kommer imorgon när jag sätter upp granen och får lägga under paketen.
det började just en film på trean  - dude, where's my car? tror jag har sätt den någon gång, kollar på den en stund i alla fall. för kommer inte kunna sova nu direkt vilket som.
nu ska jag stänga av krypa ner i sängen och hoppas att jag somnar.
massa pussar från em,

Kommentarer
Postat av: Tina

åh tack Emelie :) du är också fin! Ja dö snygga mina favvosar hihi Puss

2010-12-22 @ 08:38:48
URL: http://ttinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0