barnvakt

godkväller sitter i köket och fryser som fan ;o
det är svinkallt nu på kvällarna....iaf, så kom
ragnar till mig kl 10 och jag tog på mig stövlarna och vi gick ut i skogen
och skulle plocka mera blåbär. och det fanns hur mycket som helst, vi fick en liter innan
vi båda tröttnade och gick hem till mig igen. eller ok, jag står för 99% och ragge för 1% av den där
litern med blåbär haha :) han käkade ju upp dom hela tiden.
vi gick hem till mig och käkade glass och varma blåbär&hallon på mummmsigt, och vi kollade
massa filmer på youtube med traktor...
sen när ragnars mamma kom så fick hon också glass.
efter det fick jag något ryck så drog på spotify på högsta och började städa hela
huset, sugit,tvättat,hämtat in tvätten,slängt masssa, och bla bla bla
och jag vet inte om jag skulle orka vara hemmafru haha, det tar på krafterna
men det blev fint och känns bra efteråt, sen fixade jag krubb till familjen så det
var typ klart när dom kom hem korv&potatis, ingen höjdare men orkade inte göra
något annat, haha. PLUS att jag sugit sönder sugaren, ;o mamma säger
alltid att jag suger för våldsamt och ah hon har rätt, men jag kommer
inte erkänna att det var jag som hade sönder den :)
snart borde pappa komma hemåt, han har hjälpt en jobbarkompis
med något (: måste ner till macken och köpa snus.


skulle vilja gå en sväng men nu känns det som att det är för kallt ;o
lite bilder från dagen iskogen med mitt hjärta.


att se dig le gör mig helt varm i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0