helgmys

hej det var inte igår , hehe.
igår fredag; drog jag först till doktorn så nu käkar jag pillar för halsen.
efter det drog jag hem till emelie som fortfarande sov fast kl var tolv. efter att
jag slog liv i henne och hon fått i sig 7 liter kaffe gick vi och käkade, fast emelies kött var blodigt haha ;o haha
ofta man inte ser att det sprutar blod? men det var trevligt utöver det.
efter att ha gått runt ett tag gick vi hem till frida och barnen :p vi gick fram till maxi och inhandlade tacos,
emelie fixade maten medans jag lekte med a&w :) var super gott.
sen satt vi mest och prata och det var trevligt (:
och idag lördag; gick upp ganska sent och åkte och handla med mamma. sen
fixade jag mig och gick ner till min kusin niklas och hans barn r som var ute och lekte,
tog massa bilder på skruttungen och så innan ellen kom och hämta mig :p vi åkte hem till henne där
micke hade gjort tacos till oss , så snäll och det var också gott så nu vill jag inte ha tacos på ett tag, haha.
efter det blev det att spontat åka in till örebro och gå på bio grown ups filmen var svinbra, skratta hela tiden.
kom nyss hem och glor på en annan del av köping, haha för sköna personer.
så tack frida&emelie för en mysig fredagkväll.
och tack micke&ellen för en lika mysig lördagkväll.


jag och min älskling.

blod ;o

kusin och kusinbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0