nattttiz

godkväller
ligger isängen just nu ska snart krypa ner under täcket och sova ett par timmar. hade jätte ont i hela kroppen imorse så jag stannad hemma. klev upp runt 12  käkade frukost sen vid halv två drog på mig pappas jacka och mjukisar och starta vedklyven och stod till typ fyra då pappa kom hem hade faktiskt startat vedkapen FAST jag inte fick hihi ;$ sen fick jag prova motorsågen efter mycket tjat gick kanon och var superfränt. pappa var jätte stolt över mig (A) sen stod vi där ett par timmar innan pauline kom förbi vi drack te och rökte sen drog hon hem, trevligt vare. och imorgon ska jag mötta upp tilda på stan sen fixa det sista innan vi åker hem till mig och grillar. blir att dunka musik och förfesta innan vi ser vad kvällen har att erbjuda kommer nog bli en sjuk bra kväll.
nu blir det sängen pusssis
♥ jag ska drömma om dig inatt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0