suuuuug

dagen började inge vidare, försov mig till kvart i 8. eller ja försov & försov idag börjar jag halv 11. men jag ville åka med 8a bussen så jag kunde jobba med en uppgift i måleri. men inget vill funka bra idag, håret ser ut som fan bara för att jag fick skynda mig till kumla, fick åka tåg istället för buss....och mattie är inte ens iskolan så att kliva upp före 8a var helt ONÖDIGT idag. men den här dagen kommer bli bra :) först så ska jag äta med mina byggpojkar, niklas&oskar! sen kommer tilda hit och sen åker vi hem till mig för hon ska sova över , jippi!
helt sjukt att jag kan sakna henne när hon var med mig samma dag. men jag trivs med henne tror jag tvingar henne att följa med ut och gå, var riktigt skönt ute igår kväll känndes som en sommmarnatt. och idag får mamma lön :) så jag ska köpa en massa småsaker som jag verkligen behöver;
hårfärg - alltså nu har utväxt som är brun inte ok.
pengar till mobilen hatar att inte kunna ringa folk.
em vafan heter det nu (tar bort nagellacks färg)
ursäkta men är trött och mina hjärnceller sover fortfarande.
skulle behöva en ny tandborste hihi ;$ eller så är det för att bror fått en ny och inte jag.....
haha ah sånt man måste ha för att överleva! nu är det bara 30 minuter kvar tills jag börjar
juste igår var jag mkt duktig så där duktig så mamma och pappa nästan fällde en tår...
jag städa hela botten våningen och mitt rum,toan & hallen på övervåningen. mamma skrattade så hon började gråta när jag dammsög, jag tycker jag är king påre, fast jag slår i alla skåp och suger upp sånt man inte ska suga upp, hihi igår råkade jag suga upp en av måns små råtter....förlåt missen ♥!
och om ni undrar så har min rumpa somnat...sitter på en jävla träbänk x)
nä nu måste jag gå ut och röka sen byta om eller om jag byter om först? ah så blire
skriver mer sen ikv puss em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0