summer

tjaaa sitter iskolan med emelie :) vi har nyss vart ute och rökt i solen för skönt. känns verkligen som att sommaren är på g. vi slutar tre idag men jag hoppas på att vi får gå hem tidigare. orka sitta inne iskolan när man kan sitta ute och dricka kaffe&röka. måste få tag på ett par grillor för har inga :O alla mina går bara sönder. måste in på hm någon dag & kolla efter ett par. dom brukar ju ha snygga & inte för dyra med tanke på att jag kommer ha sönder dom. idag träffade jag pauline på bussen :) hon har ju vart på semster så det var roligat att se henne :) och lite brun hade hon blivit. åh nu tjatjar emelie om att ja ska jobba buhu......skriver mer senare.
pussss


Kommentarer
Postat av: p

det var så kul att träffa dig igen :* haha bästa presenten for summer 2010 ;) <3

2010-04-12 @ 18:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0