sol + data + cigg

hello :b just nu sitter jag ute på altan och röker, är ju för skönt med bärbar dator man kan sitta vart fan man vill :) och idag funkar mitt g vilken tur, sjukt jobbigt att behöva printa g't 24/7!
den här veckan ska vi ha en kurs i - dekorationsmålning. det började idag med en gubbe som kom och snackade i två timmar utan stop och jag var så sjukt rök sugen så trode jag skulle dö x) sen fick vi göra en egenfärg & prova på att måla marmor ( man målar fejk marmor ) var ganska roligt :)! vet inte vad vi ska göra imorgon men kommer säkert bli roligt. efterskolan hämtade viktor mig och emelie i örebro , sen hem till emelie & dricka kaffe (:
blev en glass med hessel's på shell mycket trevligt. nu sitter jag och ska försöka plugga......
- du är för sjukt snyggg!
puss em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0