Nomy - You better die young

tjaaa, nu är helgen snart slut går ju sjukt fort vilket är dåligt , fan häldre helg måndag - fredag & skola lördag - söndag, haha då skulle ingen skolka :)! och vem fan skulle tacka nej till det? ah lite uppdatering! fredag - blev att leka med andré och träffa ett par killar som vi hängde med ett par timmar, sen drog vi till säby där bror och hans kompisar var där och grilla&drack inge vidare roligt så vi drog tillbaks till grabbarna, kom hem rätt sent! lördas - sov jätte länge sen käkade vi kinafood mumms, :)! sen drog jag ner till kumla och lekte med min loverboy & det var mysigt! nu ligger jag och kollar på ballar av stål hehe riktigt roligt älskar strippan! :)
nu ska jag lägga mig i sängen skönt! nattti bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0