fyra tuttar

gokväll snygging,
ligger i sängen med tilda, vi var nere i kumla en sväng förut och köpte hårfärg&cigg det behövdes verkligen. träffa ett par riktigt coola killar också x)! sen åkte vi hem i spöregn....kom hem och tilda färgade mitt hår tack gumman, blev super bra. vi tog en snabb dusch tillsammans mysigt. nu ligger vi ju som sakt i sängen och ska snart röka innan vi kryper ner i sängen och sova lite imorgon får jag träffa mina boooys gillas!
♥ älskar dig tildis, mitt älskade cp!<3


Kommentarer
Postat av: thilda

jag är inte cp :O haha :D <3

älskar dig gumman <3

2010-04-28 @ 22:04:54
Postat av: Anonym

ÄR DU JU BBY ;)<3

2010-04-29 @ 23:44:21
Postat av: Michaellinnea

Keep the good works comming.

2011-11-21 @ 20:23:38
URL: http://michaellinnea.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0