stress,godmat,nudlar & betapet

idag är det 2011-11-09 var en månad sen idag jag hörde något från mitt hjärta är extremt jobbigt utan han men det är bara att gilla läget och vänta, för det vi hade och ska ha snart igen är underbart.
annars idag så var jag på communicare med thency, dagen började ju bra båda försov sig och så stressade vi sönder och insåg när vi var där att vi inte var tio minuter försenade utan femtio minuter för tidiga, haha! efter det så följde jag med henne hem, hon gjorde jätte god mat till oss, och ett par koppar kaffe på det, var jätte mysigt! thency är min nya underbaring! :D nu sitter jag och äter nudlar och väntar på att hon ska ringa så vi kan spela betapet, :D:D
puss heyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0