krogenbolagetsoffanmat

har knappt varit på datan i helgen, men ah nu kommer lite av helgen.
i fredags körde vi förpärla hos mig, där emelie,angelicah,andré, & jens var.
tog tåget in till stan där malin hängde på. så körde vi vilt på strömpis det var så sjukt roligt.
festa med dom bästa, och kvällen slutade med att jag fick ta av andré innan han skulle sova heeeeelt galvet full.
& ett stor tack till malin som gick fram och fick bussen att stanna så jag kunde kissa, och för att du tröstade mig när jag blev ledsen, - du är bäst gumman.
vaknade upp i lördags och det känndes som att jag hade sovit på marken, haha & min höger hand gjorde svin ont när jag frågar en nyvaken andré om hur jag kunde ha det sa han ; tack för inatt ;) a jo det hände ju säkert.
drog på oss kläderna och jag sprang in på bolget innan det stängade. sen åkte jag och andré hem till mig och det första vi gjorde var att krypa ner under täcket i soffan, sen kom min kusin nike, hans barn ragnar, min kusin sofia , hennes ungar wilma och max och pappa erik, och självklart mooster, hennes man och kusin agnes :D sen kom också jennie efterjobbet :) käkat tårta och fick finna pressenter. tack så mycket ♥ när dom hade åkt hem så halvsov jag & andré ännu mer i soffan jag,mamma & bella åkte till kumla och handlade andré ville ha dipp,ännu mera chips & godis och jag som är världens bästa köpte det till han. mamma gjorde också godaste middagen som vi käkade :) sen kollade vi ännu mera tv.
vaknade idag och gick ner till soffan och käkade, sen skulle andré till kumla för att sedan åka hemåt till tibro,
tråkigt men sant. är riktigt jobbigt att man inte kan träffas när man vill.
tackar alla som gjort min helg, och till andré som är bäst på alla sätt och vis, gossat ner sig i soffan och bara haft det bra, BÄSTAVÄNNER livet ut.
älskar dig min loverboyyy längtar tills isommar ♥
blev ett par bilder på mig och loverboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0