söndag.

helt slut i kroppen, blev skapligt hårt på gymmet förut med bror. han är ju starkare än mig med ändå ska jag ta lika mycket i maskinerna så jag hoppas jag kan gå imorgon. nu sitter vi och kollar på film - me myself and irene. när den är slut ska jag sova, ska upp sju imorgon så jag hinner fixa mig innan jag ska hämta upp malin och åka till sjukhuset, dags att ta njurprover igen för att se så allt funkar som det ska. blir att gå en sväng på stan med skulle jag tippa på. annars idag har jag inte gjort mycket alls drog in till marieberg en sväng med bror & hans tjej där jag fick med mig ett par leggings & min efterlängtade parfym som luktar så fruktansvärt gott. nu ska jag fortsätta kolla filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0