pussss

igår var det lördag & jag vaknade runt tolv tror jag. fixade mig och följde med ulrika&anna till marieberg där vi gick runt en stund & kollade. köpte ett alla <3dag kort till en mycket speciell kille. och ulrika köpte tavlor som hon ska måla på jätte duktig så hoppas jag får en när jag blir tjugo som alltså är om mindre än en månad omg. emelie börjar bli old. men iaf så pratade vi massvis så är uppdaterad i det senaste. efter det åkte jag hem och drog på mig mina dunder mysiga mjukisbyxor och körde bror till kumla. och tog upp malin efter att åkt runt hela kumla och tagit upp folk som skulle till leo och festa kunde jag och min malin åka till hallsberg och träffa hennes syster linda, pojkvännen tobbe och bebisen alica som är supersöt. blev att dricka kaffe och bara prata där ett par timmar. när dom skulle sova åkte jag och malin till kumla och tog upp adde och david, :) vi åkte runt i bilen och pratade. har fått ett slut steg av min pappa och herregud vilken skillnad det är med det ljudet, dunkar fint. runt tolv ringer min brors tjej och säger att det har blivit bråk mellan bror och hans kompisar med tre snubbar från örebro, jag och malin skyndar ditt för att hämta dom, och tydligen hade tre killar från örebro åkte på moppe till kumla och böjat bråka med leo och helt plötsligt hoppar dom på wille och slår han i ansiktet med en moppehjälm flera gånger hans näsa trodde dom var av slagen men det var sprickor i den, och hans ansikte är som en clowns och bror fick ett par smällar så tanden är av på ett ställe och näsan ser ut att vara sne. martin fick någon spark på rebenen herregud moget att börja bråka och slå med en moppehjälm, blev så förbannat arg hade jag varit på festen och sett en snubbe slå MIN LILLEBROR så hade jag slagit skiten ur han, fan så gör man inte och vem slår med en hjälm? tydligen någon som har noll kraft i händerna. dom har iaf pratat med polisen så ja dom ska fan få för det här. bror och hans kompisar mår någe lunda bra vilket är huvudsaken <3
när jag malin,bror,sebbe & bella kommit hem till oss blev det lite ostbollar & prat innan det var dags för mig att åka på hemligt uppdrag klockan halv fyra, körde hem malin och träffade mr x ha, nostalgi på hög nivå. det var ett trevligt möte och jag tror jag somnade runt sju på morgon så idag gick jag upp fem, ;s haha byte om och hämtade malin innan vi drog till maxi med emelie, :) vi drack kaffe och myste hemma hos emelie till nio - mina fina tjejer, <3 efter det åkte jag och malin och la ut alla <3dags kortet hos den spciella killen :I hämtade upp bror och martin och körde hem martin&malin sen åkte jag och bror hem och käkade mackor :)
nu ligger jag i sängen och nördar dator fast jag borde sova för ett x antal timmar sen som min bror gör. men jag är inte trött, ( med tanke på när jag vaknade ) idag eftersom klockan är efter tolv är det ju alla <3dag....
har ingen att dela med den med igentligen utan kör på att fira den med mina finaste tjejor,
sänder såklart en extra tanke till den speciella killen mmmhhh, ♥
puss em,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0