gahh

sitter isoffan och är äckligt trött, handlat med farmor nu på förmiddagen då jag köpte med godis,chips & dricka till min sjuka lillebror men det var fel på allt, godiset passade inte alls hans smak, hur fan ska jag veta vad han gillar för lösgodis? och chipsen var helt fel, usch dom kan man verkligen inte äta, så var det typ. hummm otacksam bror man fått. sak samma, ska snart hämta upp malin och sen fara till hallsberg där jag förhoppningsvis får sätta in min pstav.....fan är svin nervös för att det ska göra ont, ): haha bebisen inom mig kommer komma fram. kanske till och med börjar bölla. nej nu ska jag sluta prata om det. jaja det kommer gå bra. och hoppas att jag aldrig mer får mens, ( alltså under dom tre åren man har pstaven i sig ) skulle vara riktigt skönt :)
skriver senare om jag orkar, för skulle behöva sova & försöka och bli frisk,
ska dra mig nu, puss hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0