em,

hallå hallå bloggen, :) idag är det fredagkväll och jag sitter vid köksbordet med mamma och pratar. idag har jag gjort som vanligt handlat med farmor på maxi, som jag gör varje tisdag&fredag. efter det åkt jag hem och badade jag mår inge vidare har feber och är sjuk. vid tre åkte pappa,jag,bror & bella till stan och handlade lite. dels några sladdar på biltema som jag ska ha till mitt slutsteg som min pappa och kusin ska sätta in på min bil imorgon :)) happyface på det, nu kommer ljudet bli tipp topp. sen käkade vi gott hela familjen och sen inatt ska jag kanske hämta några kompisar från krogen :) om jag orkar så att säga, men har fått i mig lite tabbleter så mår mycket bättre nu. nu ska pappa & mamma äta semla med varmmjölk? låter inte så gott.
skriver mer sen puss em,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0