omg

godnatt på er, ska snart krypa ner & sova ett par timmar.
har pratat på msn med martin naaw så fin, och samtidigt pratat i telefonen
med agnes, haha. fyfan skrattat så jag nästan pinkat ner mig,
vi två var ute för typ tre/fyra veckor sedan körde en fre-lörd
hah, och fyfan det var helt sjukt roligt och helt cp, och då gjorde jag en bild
som passar in på helgen min var helt ok....

som nu ser var jag drama queen och den som alltid slår sig, ah enligt agge var jag
en drama queen haha och det var jag nog, sen så slår jag mig hela tiden , just den helgen ramlade jag
i en sten trappa så hela foten blev blå och hade SJUKT ont när jag förskte gå.
o agge a bilderna talar för sig själv ;) men då ska agnes
diva över mig och göra en mkt mkt mkt mkt bättre bild. som jag verkligen älskar haha!
fick med en hel del haha kolla

nu ska vi reda ut lite saker,
ok, jag hånglade med toan...men jag var sjukt äckligt full haha.
och ja var en gråtande drama queen den sista timmen innan jag somnade.
och pengar gick det åt fan 3000kr,
och vi drog spontant en taxi tur från örebro till åsbro som är ett par mil det slutade på 800kr?
som en skön snubbe från oslo tog ;) sen var agnes kåtast!
ovanligt? nej vi är ju kusiner.
haha, agnes jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag råkar vara den sköna snubben

2010-10-27 @ 20:59:02
Postat av: Anonym

säker på det ;)?

2010-10-27 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0