fredaglördagsöndag.

i fredags färgade jag mitt hår, hade jordens utväxt.
finns det nått jobbigare? fan man ser ju skabb ut så fort det börjar synas.
färgade mörkbrunt men blev inte som jag ville, man ser små svarta slingor och röda.
lite synd att färga bort slingorna jag hade men jag vill ha mörkbrunt nu nu nu, men får vänta
ett tag innan jag färgar igen. efter det körde pappa hem mig till
angelicah, vi drack glögg, käkade popisar & ostbågar.
kollade på film och hade det mysigt, vi pratade i flera timmar
innan vi fastnade framför nått program på ettan, somnade runt fem och gick upp vid nio ;o
var så sjukt trött. men tack gumman för en mysig kväll/natt.
sen så fort jag kom hem från angelicah drog jag,mamma och pappa in till
mariberg och kollade på alla byggvaruhus och hittade massa saker vi ska ha till
tvättstugan/tvrummet som vi gör om. fick iaf med oss nytt tak,takfärg,penslar,roller och massa annat.
så i igår började vi dra upp taket, blev klart förut idag skit snyggt.
igår kväll - lördag. gick jag hem till hessel, kollade på en film och drack glögg blandat med rödvin svingott.
sen satt jag och anna&freppe och skrattade åt nästan allt sen kom min bror och hämta
mig så jag slapp gå hem.
söndag -moa kom hit förut så vi gick ut med hunden, och pratade som vanligt riktigt skönt att bara gå och
prata om allt, följde henne hem sen och jag dog typ snö storm.se.
och mina bröst blev ledsna dom var iskalla så nu ligger en rispåse på.
när jag gick där i snöstormen skickade jag ett sista hejdå på facebook, men jag klarade mig.

Är det bara jag som älskar snö? Få 3kg snö i ansiktet när man går ut, slask jag älskar slask så mysigt att gå i det , eller när fingrar och fötter är genom frysta och går av vilken sekund som helst och mina bröst är inte gjorda för snöstormar , så fort jag hittar hem i snön blir det rispåse på dom. Dö snälla dö äckliga hemska snö!

haha, nu kollar jag och bror på beck, söndagsmys och jag är tröttis, så sängen nästan så fort
beck är slut.
puss em,
jag & anglicah på halloween.
innan jag färgade;
när jag hade färgen i;
efteråt;
söta barbie

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv; kanon snygg bild, klart vi ska festa mer ihop! Snygg blogg du har! :D

2010-11-21 @ 22:45:38
URL: http://emeliiiiiiie.blogg.se/
Postat av: du vet vem :)

du passar i båda två!

sötis där! hoppas vi träffas i helgen! :) puss

2010-11-22 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0